Zmiany na blogu i w moim życiu + 14 opolska jesień literacka.

poniedziałek, października 31, 2016

Po dłuższej chwili wracam do świata blogowania. Przez czas nieobecności albo nie było mnie w kraju, albo miałam w domu pełno gości, albo musiałam się uczyć, albo najzwyczajniej byłam chora, ale w końcu mam chwilę żeby coś napisać.

Zmiany
W moim życiu trochę się zmieniło. Chodzę już do liceum co wiąże się z późniejszym wracaniem do domu i większą ilością materiału do przyswojenia, a mimo wszystko postanowiłam wstąpić do wolontariatu w miejskiej bibliotece. Tak się cieszę! Będę robić to co kocham - układać książki i przede wszystkim przebywać wśród nich godzinami.

Postanowiłam dokonać niewielkiej zmiany na blogu jaką będzie usunięcie Serii PRZECZYTANE. Po prostu będę wpisywać tytuł książki i autora. Najzwyczajniej w świecie. W każdej recenzji pojawi się też coś w rodzaju "książka w pigułce" tj. wydawnictwo, oryginalny tytuł, ilość stron oraz moja ocena książki w skali od 1 do 10. Bez zmian pozostanie część o autorze. Myślę, że te zmiany wprowadzę też w starych postach żeby wszystko łączyło się w spójną całość.



14. Opolska Jesień Literacka



W Miejskiej Bibliotece Publicznej w Opolu po raz kolejny odbędzie się miesiąc pełen różnych spotkań autorskich. Ja osobiście wybieram się 10 listopada na spotkanie z Remigiuszem Mrozem. Ktoś jeszcze się zjawi? :)
Listę wszystkich spotkań można znaleźć tutaj.

Pozdrawiam i do następnego (już niedługo nowa recenzja!)
Betty :)



You Might Also Like

0 komentarze